حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ رودیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

انواع نرده حفاظ روی دیوار

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸ ق.ظ

انواع نرده حفاظ روی دیوار

 

انواع نرده حفاظ روی دیوار استفاده از نرده حفاظ امروزه در بین عموم بسیار باب شده است این نرده ها هم زیبایی بسیار و هم امنیت فراوانی را با خود به ارمغان خواهند آورد در سر در بسیاری از خانه ها شما شاهد انواع نرده حفاظ روی دیوار خواهید بود.

 

این نرده ها اغلب از جنس فولاد و آهن خواهند بود استحکام بالا در این نرده ها سبب شده است که بسیاری از افراد از این نمونه نرده ها استفاده نمایند انواع نرده حفاظ روی دیوار در بازار بسیار زیاد می باشد .

 

البته می توان از انواع گوناگون این نرده ها بنا به سلیقه ی افراد استفاده نمود نمی توان گفت که این برخی از این نرده ها فقط برای مکان خاصی طراحی شده است .

 

می توان از انواع نرده حفاظ روی دیوار بر روی بسیاری از اماکن مانند خانه ها ادارات پادگان ها باغ ها برخی از رستوران ها و بسیاری دیگر استفاده نمود تنها مورد خاص استفاده از برخی نرده ها برای زندان ها می باشد که از طراحی خاصی برخوردار خواهند بود. 

 

انواع نرده حفاظ روی دیوار بر حسب امنیت

 

انواع نرده ها بسیار زیاد می باشد اما اگر بخواهیم آنها را بر حسب امنیت دسته بندی کنیم می توانیم از انواع خاصی مانند نرده حفاظ شاخ گوزنی نرده حفاظ لیلیومی نرده حفاظ های فرفورژه نام ببریم .

 

البته لازم به ذکر می باشد که هر چه مقدار تراکم در این نرده ها زیاد باشد مقدار امنیت نیز بسیار بالاتر خواهد بود ناگفته نماند که قیمت این حفاظ ها از مابقی نرده های حفاظتی بیشتر خواهد بود در اینجا ما به بررسی انواع نرده حفاظ روی دیوار از نوع شاخ گوزنی خواهیم پرداخت : 

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

همانطور که از نام این نرده ها پیداست این نرده ها را بر اساس الگوگیری از شاخ های گوزن طراحی و تولید نموده اند. این طراحی ها و تولیدها در شرکت تولیدی نرده ها آماده شده و برای نصب به محل ارسال می شوند.

 

نحوه ی نصب این نرده ها بسیار سخت خواهد بود. این نرده ها اغلب دارای نوک های بسیار تیزی می باشند که عبور از آنها برای هر فردی را ناممکن خواهد ساخت.

 

زیبایی در این نوع از نرده ها بی نظیر خواهد بود. می توان گفت که این نرده در میان انواع نرده حفاظ روی دیوار از استحکام بسیار بالاتری برخوردار می باشد و به همین دلایل دارای طرفداران بسیاری در بازار خواهند بود.

 

در این نرده ها از قطعات فلزی استفاده می شود که بر روی آنها برخی از خمیدگی ها را ایجاد می کنند تا عبور از آنها غیر ممکن گردد برش در این نوع از نرده ها به وسیله ی دستگاه های تیزبر انجام خواهد گرفت.

 

یکی دیگر از خصوصیات بارز در این نمونه از نرده ها تنوع رنگ در آنها خواهد بود افراد می توانند به دلخواه خود از انواع رنگ ها برای این نمونه ها استفاده نمایند البته باید گفت رنگ هایی که شرکت برای این نرده ها استفاده می نماید از رنگ های کوره ای ثابت تهیه شده است. 

 

خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

یکی از راه هایی که شما می توانید به راحتی این نرده ها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایید مراجعه به سایت و سفارش ساخت محصول مورد نظر خواهد بود.

 

شما می توانید به راحتی اطلاعات کاملی را نسبت به انواع نرده حفاظ روی دیوار بدست آورده و برای تهیه آن اقدام نمایید.

 

یکی از پرفروش ترین محصولات که دارای طرفداران زیادی می باشد نرده حفاظ شاخ گوزنی است که علاوه بر تامین امنیت بسیار بالا کیفیت و زیبایی را نیز برای شما در بر خواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۹
.... یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی